nov
14

Eszperente kezdet

Címkék: eszperente | Szerző: Jumbóka | 1:18 pm

Megszerkesztettem egy helyet, melybe bele kellett tennem el nem feledett eseteket. Persze kellene terveznem, ezekbe nem temetkezhetem. Lesznek ezen helyen tervezett, s tervezetlen esetek. Benne esetleg eretneknek nevezett emberek. Helyzetek, melyet nevezett, s meg nem nevezett bennfentesek nem helyen kezeltek.

Kezdetnek legyen benne (meg)keresztelt nevem: „Jumbóka”. Ez persze nem eszperente, de ezt egyszer megszereztem, ez esetben sem meszelhetem el. Helyette e-vel fejtegetem: Nevem egy eleven hegyet jelent, megnevezve emeletes testemet. Fejem eleje egy termetes henger, mellyel eledelt veszek fel. De emelhetek vele neked lehetetlen terheket. Fejem mellett rettenetes lebernyeggel legyezek, ezzel szelet terelek testemre. Fenekem felett tekergetek egy kedves „ecsetet”, mellyel legyeket kergetek. (De kedvesemnek ezzel vezetett hengere megnevettethet gyermekeket egy spec. helyen. E helyre rengeteg ember mehet, egyesek nevettetnek, feletted tekeregnek, esetleg kedvenceket vezetnek. Eredetem helye persze nem ez. Melegebb helyen kell keresned. De ehhez rengeteget kellene menetelned (lefele).Nem lettem celeb, mert helyemen rekedtem. De fejemben rendet kell(ett) teremtenem. Ezennel e fejezetet megkezdem!

Nem lettem celeb, mert helyemen rekedtem. De fejemben rendet kell(ett) teremtenem. Ezennel fejezetemet megkezdem!

A bejegyzés trackback címe:

https://eszperente-mellesleg.blog.hu/api/trackback/id/tr22447903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása